Thursday, May 7, 2015

Cerise red dress and beige fringed knit cardigan - Vestido vermelho-cereja e casaco de tricô bege com franjas

Hi everybody, before anyone asks, let me say that I didn't knit the coat or make the dress,… The dress is from last year but I think it never got featured here in the blog and the coat is a recent purchase, inspired by the boho trend for spring. I don’t get as much sewing/knitting time as I'd wish these days and yet I'm trying not to buy as much clothes as I used to, but sometimes I stumble upon this really cool stuff which is not very expensive or is heavily discounted and my weakness takes over my rational mind,… I’ll try to be stronger next time ;). Nevertheless, the look may inspire others to kit a similar cardigan or use these two colors together, they really match well in my opinion. 

Thank you for reading! 

Facebook / Bloglovin / Instagram 
--- 

Olá pessoal, antes que alguém pergunte, digo-vos desde já que não fiz nem o casaco nem o vestido; quanto a este último é do ano passado mas acho que ainda não tinha aparecido aqui no blogue,… O casaco é deste ano e comprei-o inspirada na tendência boho para esta primavera. Hoje em dia o meu tempo para costurar/tricotar é bastante limitado, mas mesmo assim estou a tentar cortar com as compras no que respeita a roupa,… Só que por vezes “tropeço” em coisas giras e baratas, ou então com um bom desconto e nem sempre consigo resistir (fraca!). Mesmo assim o look pode inspirar as “tricotadeiras” a fazer um casaco com franjas ou até qualquer de vocês a tentar esta combinação de cores que, na minha opinião, resulta tão bem.
Obrigada por aparecerem!

Facebook / Bloglovin / Instagram 

(all photos by me)
(todas as fotos tiradas por mim)

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts!
Obrigada por partilharem o que pensam!